8 måneder siden |  0 comments  |  Seneste Nyt



Med Millennials der overhaler baby boomerne som den største gruppe af forbrugere i USA, bliver det stadig vigtigere at fokusere din marketingindsats på denne yngre demografiske gruppe. Men markedsføring til Millennials præsenterer en unik udfordring, idet de kun bryder sig om et aspekt af dit brand: formålet. Hvis en Millennial ikke har en følelsesmæssig forbindelse til dit mærke, vil de ikke købe af dig.

Faktisk viser statistikkerne, at mere end 85% af Millennials relaterer deres købsbeslutninger (såvel som deres vilje til at anbefale et mærke til andre) til de samfundsmæssige ansvarlige bestræbelser, et firma gør. Hvis du kan få Millennials til at overveje dit mærke som et følelsesmæssigt overbevisende, socialt ansvarligt mærke, vil de være mere villige til at prøve dit produkt eller din tjeneste - selv til en højere pris end dine konkurrenter!

Hvis din virksomhed ikke understøtter en årsag eller ikke er drevet af større socialt gode, er det ikke for sent. Der er flere måder, du kan indarbejde formål i din forretningsstrategi uden overdreven indsats.

Læs artiklen på Huffington Post.

EFTERLAD EN KOMMENTAR :

RELATEREDE ARTIKLER :